t f l y
_

Visie

Communiceren met uw doelgroep

Een opening van een gebouw is een uitermate effectief middel om te communiceren met je doelgroep. Dat kunnen relaties, medewerkers, hoogwaardigheidsbekleders, pers of omwonenden zijn. Communiceren met je doelgroep gaat het beste als zij de boodschap beleven. Beleving leidt tot verankering van de herinnering. Een positieve herinnering is goed voor het toekomstige imago van uw bedrijf.

Concept op maat

Vaak wordt vergeten dat gebouwen een dankbaar object zijn om mee te communiceren. Door in de opening aandacht te schenken aan de kernwaarden van een bedrijf, komt het gebouw tot leven. Het wordt een object met unieke kenmerken. Door alle componenten die bij de opening van een gebouw bij elkaar komen in elkaar te laten vloeien en op elkaar af te stemmen, ontstaat een concept op maat.

Eén kans

Er zijn legio concepten om een gebouw te openen. Van het doorknippen van een lintje tot een spectaculaire openingsshow die de pers haalt. In theorie maakt het niet uit hoe je een gebouw opent. Als het de doelgroep maar raakt. Een gebouw openen voor je doelgroep doe je maar één keer. En dat wil je goed doen. Een tweede kans krijg je niet. Daarom moet alles op die ene dag, op dat ene moment kloppen. Tot in de details. En daarom werk je samen met specialisten.

Share